fredag den 24. februar 2012

Kreativiteten blomstrer

Har brugte de sidste par dage på at være kreativ, så nu er pom pom barnevognskæden færdig.


Har fyldt "kæden" med pudevat og så satte jeg alle pom pom'erne fast med nåle inden jeg syede det sammen. Til sidst riede jeg clips'ne fast i enderne.



Er også blevet færdig med hjerte uroen.


Jeg var inde i København i tirsdags og skulle bl.a. have fat i et eller andet jeg kunne bruge til at hænge hjerterne op i. Fik fat i en metal ring fra Panduro Hobby og en masse perler og bånd i Søstrene Grene ;)


Den endte med at se således ud:

Havde besøg af min dejlige mutti i onsdags, som bragte nystrikkede strømper ;) Hun viste mig også lige hvordan man hækler kanter sammen, hvilket gjorde at jeg kunne få lavet min mobilpung færdig. Ikke det kønneste projekt, men den kan da bruges, det er så hyggeligt at strikke og hækle, må snart finde på noget nyt!


Lige til sidst et billede af "barselsbordet" ;)


Teen er en lille gave til mutti og så er resten de ting jeg købte i byen og nogle stoffer jeg bestilte i Stof2000 i weekenden. Skal bl.a. i gang med et lille jogging sæt til bettefisen af det der dødninge hoved fleece og så har jeg købt stof til at lave det her tørklæde fra Purl Bee:

Glæder mig til at komme igang! :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar