mandag den 6. februar 2012

Børneværelse

Første barseldag!
Heldigvis er Christian syg (sorry Honey), så det er ikke så kedeligt ;)
Havde ellers planlagt dagen: Op at gå med hunni, spise morgenmad og se Go' Morgen DK med strikketøjet, lave lidt øvelser, spise frokost og se Greys og så kunne jeg ikke lige finde på mere.. Nåede dog kun 10 min. af Go Morgen, så blev det for irriterende, så nu sidder jeg her ved computeren :o)

Christian har knoklet og knoklet og nu ser det endelig ud til at børneværelset er ved at være færdigt! Det er blevet super lækkert! Nu mangler vi bare alle møblerne og så selvfølgelig baby ;) Selvom hun nok er lidt ligeglad i starten...
Vi har byttet Juno sengen ud med en fra storskrald (sorry mor), men den er altså ret lækker og bunden kan hæves, hvilket jeg tænker er ret godt for ryggen og så er den også lidt mere robust og tremmerne opfylder sikkerhedskravene :o)
Her er et billede af den

Vi har kigget på møbler i Ikea og jeg tror vi er ved at have fundet ud af hvad vi skal have købt, så skal vi bare have det hentet og samlet. Skal der nok komme billeder af ;)

Jeg er desuden blevet færdig med det sidste billede:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar